APTOS – це спеціальні нитки, які використовуються для проведення однойменної методики підтяжки обличчя і тіла. Цей метод увібрав в себе переваги пластичної хірургії та ін’єкційних косметологічних процедур. Компанія APTOS працює на ринку з 1996 року, впроваджуючи нові розробки в області ниткового ліфтингу. Ниткові методики APTOS користуються популярністю в понад 50 країнах світу.

Чому обирають APTOS?

Корекція нитками APTOS менш травматична, ніж хірургічна підтяжка лиця, дає природний ефект і може надовго відстрочити необхідність пластичної операції.

Переваги цього методу очевидні:
  • Сама процедура омолодження займає не більше години і проводиться із застосуванням місцевої анестезії;

• Побічні ефекти зведені до мінімуму.
  • На відміну від пластичних операцій, після Ниткової підтяжки все можна виправити;
  • Результат видно відразу після закінчення процедури і стає особливо вираженим через 2 тижні, після закінчення реабілітаційного періоду;
  • Залежно від обраних видів ниток, дотримання рекомендацій лікаря і індивідуальних особливостей шкіри, ефект від омолодження може тривати до 5 років;
  • Нитки APTOS  мають мікроскопічні насічки. Тому надійно утримуються під шкірою і не зрушуються з часом.

Метод омолодження та підтяжки лиця, який розробив APTOS – безпечний і ефективний. Наші фахівці допоможуть підібрати види ниток, з урахуванням ваших фізіологічних особливостей, професійно проведуть процедуру і дадуть рекомендації на період відновлення.

Які проблеми вирішують нитки APTOS?

Нависання шкіри в області шиї
і підборіддя (друге підборіддя)
Розгладження носогубних складок Опущені кутиків губ “зморшки суму”
та забирання бриль

Підтяжка брів Ліфтинг зони чола Корекція форми губ і
зморшок навколо рота
Результати
  • Підтяжка шкіри і м’язів обличчя, овалу, шиї, підборіддя;
  • Омолодження до -15 років з результатом на 3-5 років і більше (залежить від способу життя та індивідуальних особливостей організму);
  • Чіткий, як в 20 років, овал обличчя;
  • Корекція скул;
  • Підняття брів, молодий погляд;
  • Розгладження носо-губних складок.
 Які показання до Ниткового ліфтингу?

Основними мотивуючими факторами для виконання ниткового ліфтингу є бажання скоригувати овал або пропорції лиця, виконати підтяжку, а також прибрати зморшки і естетичні дефекти на обличчі й тілі.

Переваги Ниткового ліфтингу:
  • Малу інвазивність процедури, що не передбачає розрізів, післяопераційних шрамів та рубців; Порівняно короткий період реабілітації, що легко переноситься;
  • Безпечність використаних матеріалів, безболісність процедури;
  • Одразу візуальний ефект після закінчення процедури.
Протипоказання
  • Нитковий ліфтинг має ряд абсолютних і відносних протипоказань:
  • Гострі запальні процеси або шкірні захворювання в зоні втручання;
  • ГРВІ;
  • Будь-які хронічні захворювання в їх гострій фазі;
  • Артеріальна гіпертензія;
  • ВІЛ-інфекція, вірусні гепатити;
  • Аутоімунні і соматичні захворювання;
  • Гемофілія (порушення згортання крові);
  • Схильність до утворення келоїдних рубців;
  • Полівалентна алергія; Онкологічне захворювання;
  • Прийом антикоагулянтів, антиагрегантів; Психічні і невротичні розлади;
  • Менструація (1 тиждень);
  • Вагітність, лактація;
  • Імпланти в зоні проведення процедури.
  • Будь-які інші протипоказання за рішенням Вашого лікаря.
Як проводиться процедура?

Операція проводиться без розрізів. Через проколи лікар вводить спеціальні. Вони встановлюються вертикально, що дозволяє протидіяти гравітаційному опущенню м’язів і шкіри. Підтяжка може бути виконана в області шиї, нижньої і верхньої частини обличчя, чола, куточках очей. Процедура проводиться під місцевою анестезією і найчастіше триває до однієї години. Ефект від підтяжки помітно практично відразу. Результативність і тривалість даного методу залежить від таких факторів, як вік, стан шкіри, а також способу життя пацієнта.

Реабілітація

Протягом тижня після процедури може спостерігатися набряклість, невеликі гематоми і втрата чутливості. Підтяжка нитками Aptos передбачає більш глибоке встановлення ниток пластичним хірургом, тому після операції необхідно знаходження в клініці 3-4 години. Набряки від операції зникнуть через 7-10 днів. Протягом трьох тижнів не рекомендовані відвідування саун та спортзалу. Також для досягнення найкращого ефекту рекомендовано проходження реабілітаційних процедур (фізіотерапевтичні та косметологічні). Вони суттєво закріплюють досягнутий результат і дозволяють в короткі терміни повернутися до звичного способу життя.

Зверніть увагу!

Нитковий ліфтинг APTOS здійснює тільки пластичний хірург. Установка ниток проводиться в більш глибокі шари. Нитки не контуруються при міміці і не відчуваються при торканні. Це методика, яка дозволяє виглядати на 10-15 років молодше, природно і без єдиного розрізу на обличчі.