Збільшення губ – це сучасний спосіб зробити зовнішність яскравішою і наблизитися до власного ідеалу краси. Суть цього революційного нехірургічного методу збільшення губ полягає у введенні ін’єкцій препаратів, які містять гіалуронову кислоту. Така процедура є максимально безпечною і простою, тому набирає все більшої популярності.

Що таке Гіалуронова кислота?

Натуральна для людини речовина, адже міститься у всіх клітинах організму і відома в якості природного зволожуючого фактора (NMF). Основна її функція – це збереження вологи всередині тканин. З віком вироблення гіалуронової кислоти знижується, що призводить до втрати вологи, появи зморшок і навіть зменшення обсягу губ.

Контурна корекція гіалуроновою кислотою не лише надає губам пухку і привабливу форму, а й усуває мімічні зморшки в цій зоні. Більш того, введена кислота благотворно впливає на тканини і стимулює вироблення еластину, а також колагену. Процедура спрямована не тільки на досягнення візуальних результатів, але і на омолодження шкіри зсередини.

Як це буде?

Як вже було сказано, ін’єкції проводяться за допомогою тоненької голки. Сама процедура займає від 15 до 30 хвилин, після цього ви зможете піти додому. Невеликий набряк після косметологічних операцій повністю зникне за 3-4 дні. На наступні 10 днів варто відмовитися від сауни, лазні та купання в басейні чи відкритій водоймі. Плановий контрольний огляд зазвичай відбувається через 10-14 днів після процедури. От і все! Ви отримуєте розкішні губи на наступні 9-18 місяців!

Кому підходить?

• власникам тонких, позбавлених об’єму губ;
  • в разі появи дрібних зморшок, інших вікових змін (впадин у ділянці губ);
  • якщо губи мають асиметричну форму;
  • при опущенні куточків рота та звисаючій губі;
  • в разі наявності рубців, шрамів або інших вад на губах.

Протипоказання:

• цукровий діабет;
  • герпес в активній стадії;
  • автоімунні хвороби сполучної тканини;
  • наявність запального процесу в зоні введення ін’єкцій;
  • порушення згортання крові;
  • період вагітності та грудного вигодовування;
  • підвищена чутливість до компонентів препарату.

Як записатись на консультацію?

Для проходження процедури збільшення губ у Львові необхідно записатись на консультацію BODYCLINIC. Після розмови з лікарем, вам назначать дату проведення ін’єкції. Процедура не вимагає будь-якої спеціальної підготовки. Ви просто приходите в клініку і через півгодини залишаєте її, отримавши губи своєї мрії. Дзвоніть, ми створені для того, щоб втілювати ваші мрії в реальність!