ЩО ТАКЕ ПЛАСТИЧНА ХІРУРГІЯ?

Це ваш шлях до краси, впевненості, душевного комфорту і щастя.

Пластичні операції в Україні, давно перестали бути примхою зірок шоу-бізнесу. Сьогодні звичайні люди не зобов’язані миритися з недоліками зовнішності – як вродженими, так і набутими внаслідок хвороби, нещасного випадку або вікових змін.

Ви можете зробити своє обличчя і тіло такими, якими мрієте їх побачити. Ви можете позбутися від давніх комплексів, усунувши недоліки зовнішності за допомогою пластичної операції або контурної пластики вже сьогодні.

Ви можете поліпшити якість свого життя, адже це одна з основних задач, які ставить перед собою сучасна пластична хірургія.

Пластичні операції на обличчі включають підтяжку чола і брів, підтяжку шиї, пластику носа (ринопластику), губ, вух і пластику повік (блефаропластика). На тілі ми проводим такі операції, як ліполіфтінг, ліпосакція, пластика живота, стегон і сідниць, інтимна пластика.

В області пластики грудей ми здійснюєм збільшення грудей (маммопластика), зменшення і корекція асиметрії молочних залоз, підтяжку грудей, а також усунення гінекомастії.

МИ ВИКОНУЄМО
  • Омолодження обличчя та шиї, фейсліфтінг (кругова підтяжка обличчя, підтяжка середньої третини / дві третини обличчя, підтяжка брів / чола).

• Підтяжка лиця нитками APTOS
  • Пластика вушних раковин
  • Блефаропластика (пластика та ліквідація гриж на повіках та під очима)
  • Корекція форми підборіддя